Bij PBM & levering draait alles om deskundig advies
Veiligheid op maat begint bij een deskundig advies. Precies waar het op de afdeling PBM & Levering om draait. Dit is de eerste grote stap naar vertrouwen, zekerheid en een blijvend veilige werkomgeving.
We gaan verder dan ‘alleen’ het leveren van persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM). Het begint met een scherp advies. Daarmee creëren we vertrouwen, zekerheid en een blijvende veilige werkomgeving, voor onze klanten en eigen medewerkers. Voor iedereen.
Specialist in adviseren, trainen en leveren van PBM's
Een totaalpakket aan service en expertise. Onze klanten vragen erom, dus bieden wij het. Onze collega’s op kantoor staan klaar met heldere antwoorden en goede service. Zo zorgen we dat iedereen met vertrouwen de juiste PBM’s aanschaft. Onze productspecialisten zijn hierin een sterke schakel. Zij creëren oplossingen én trainingen op maat. Met ons eigen PBM-magazijn is er altijd goede voorraad. En daarmee een snelle levergarantie.
Werken aan veiligheid op hoogte en in besloten ruimten, dat doe je samen. Wat staat je te wachten:
Inventarisatie
Elke inventarisatie is de basis voor een goed advies op maat. Zo kan de klant de PBM-oplossingen kiezen het beste passen bij hun situatie, wensen en mensen.
Demonstraties en passessies
Zelf zien, testen, ervaren. Dat helpt de klant op weg in kiezen en beslissen. Daarom komen we langs met onze PBM-bus. Of klanten komen naar onze locatie voor een demonstratie. We bieden de gelegenheid om verschillende PBM’s te ervaren en testen.
Training & opleiding
Naast het leveren van PBM’s, verzorgen we trainingen en opleidingen. Zodat klanten goed geïnformeerd zijn over het juiste gebruik van de aangeschafte PBM’s.
Onze ambities gaan ver. En tot op grote hoogte.
Ambitie nummer 1: de betrouwbare partner zijn voor professionals die veilig willen werken.
- Voortdurend uitbreiden van ons assortiment om aan veranderende behoeften te voldoen.
- Verstrekken van vertrouwd advies om op maat gemaakte PBM-oplossingen te bieden die uitblinken in effectiviteit en veiligheid.
- Bieden van uitstekende klantenservice met snelheid, deskundigheid en vriendelijkheid.
- Bevorderen van bewustwording over het belang van hoogwaardige PBM’s en het gebruik daarvan.